شجاعی

قائم مقام شهرداری کرج از اصلاح فرآیند تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری کرج با تشکیل کمیته تخصیص حسب تأکید و دستور شهردار کرج خبر داد و افزود: اعضای کمیته، پس از بررسی پیشنهادات دریافتی از واحدهای مختلف اعم از ستادی، مناطق و سازمان‌ها، نقطه نظرات کارشناسی را در تنظیم اولیه بودجه پیشنهادی سال آتی اعمال خواهند کرد.

افراسیاب شجاعی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، به تأکید شهردار کرج در خصوص ضرورت کارشناسی دقیق موارد پیشنهادی در زمان تدوین بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ با هدف خدمت هرچه بیشتر به شهر و شهروندان به ویژه محلات کم برخوردار اشاره کرد و افزود: بر این اساس احکام اعضای کمیته تخصیص متشکل از معاونین و مدیران صاحب‌نظر صادر شد تا اعضا با برگزاری جلسات مستمر بتوانند در بازه زمانی قانونی تا ارائه بودجه پیشنهادی به شورای اسلامی شهر نسبت به بررسی پیشنهادات اولیه واحدهای ستاد مرکز، مناطق و سازمان‌ها اقدام کنند که قطعاً نتیجه عملکرد این کمیته، تحقق صحیح منابع و مصارف در بودجه با تعریف پروژه‌های شاخص و تأثیرگذار در شهر به ویژه توجه به محلات کم برخوردار خواهد بود.

این مسئول افزود: رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و... در کنار فعالیت‌های فرهنگی _ اجتماعی نیز در بودجه سال آتی، پیش ببینی خواهد شد.

عملکرد کمیته درآمد شهرداری در تحقق بودجه تأثیرگذار است

قائم مقام شهردار کرج در ادامه به عملکرد کمیته درآمدی شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: از آنجاییکه مدیریت شهری باید در جهت خدمت به شهر و شهروندان گام بردارد، لذا همواره توجه به کسب درآمد پایدار و راهکارهای افزایش درآمد شهرداری مورد توجه بوده است.

وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه درآمد، نقطه عطفی برای تحقق اهداف درآمدی شهرداری است که با پیگیری‌های مستمر در یک سال گذشته، جذب حداکثری منابع مصوب درآمدی در جهت تحقق بودجه انجام شده است و نتیجه آن پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری و امکان تعریف پروژه‌های جدید بر اساس نیاز شهر است.

شجاعی با اشاره به اینکه کاهش و حذف هزینه‌های غیر ضروری با حفظ کارایی عملکرد از جمله اقدامات شهرداری در ماه‌های اخیر بوده است، گفت: با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، پروژه ساختمان مکمل شهرداری پس از سال‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید که ضمن افزایش سرانه‌های اداری، پارکینگ مورد نیاز همکاران نیز تأمین و علاوه بر کاهش ترافیک معابر اطراف ساختمان مرکز، منجر به حذف قرارداد اجاره ملک مجاور و کاهش هزینه‌های جاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =